На допомогу вчителеві: 5 практичних порад, як провести дослідну роботу в умовах дистанційного навчання
8–24 січня 2021 року в Україні посилюють карантинні обмеження. В листі № 1/9-692 від 15 грудня 2020 року МОН надало рекомендації щодо роботи шкіл у цей період. Пропонується зокрема організувати навчання в дистанційному форматі або оголосити канікули. Водночас на допомогу у впровадженні дистанційного та змішаного навчання 11 грудня МОН спільно з громадською спілкою «Освіторія» запустили освітню платформу «Всеукраїнська школа онлайн». З перших уроків, розміщених на платформі, можна зробити висновок, що навчання на ній побудоване за найбільш традиційною методикою — у вигляді лекцій. Тобто вчитель транслює інформацію у вже готовому обробленому вигляді, що не сприяє тривалому запам’ятовуванню та застосуванню знань на практиці. Але ще більша вада — це відсутність в онлайн-уроках демонстраційних та практичних експериментальних робіт, без яких вивчення предметів природничого циклу фактично втрачає сенс. Отже, вчителі фізики, хімії, біології та географії й далі лишаються сам на сам із проблем
Коментарі
Дописати коментар